2021/03/03 بدون نظر دریچه منهول

دریچه منهول مخابراتی

دریچه منهول در انواع مختلفی تولید میشود یکی از پروژهایی که بیشتر از این دریـچه ها استفاده میشود برای مخـابرات میباشد از این دریچه ها برای پوشش های منهـول های مخابرات یا سایت منهول ها استفاده میشود منهـول های مخابراتی یا سایت منهـول ها جایی است که سیستم های سیم کشی و سیستم های مخابـراتی در انجا نگه داری میشود و باید طوری از ان محافظت شودکه هیچ صدمه ای به انها وارد نشود . سایز دریچه های منهـول مخابراتی 80 میباشد این دریچه ها باید طوری طراحی شوند که انسان به راحتی از ان عبور کند زیرا کارمند های مخابرات نیاز دارند که به سیستم های زیر زمینی دسترسی داشته باشند.

دریچه منهول مخابراتی سایز 80

دریچه های منـهول مخابراتی به صورت ادم رو طراحی می شود تا به راحتی کار های روز مره را بشود انجام داد دریچه مخابراتی به صورت 40 تن تولید میشود یعنی باید فشاری به اندازه 40 تن را تحمل کند به این دلیل این دریچه ها به صورت 40 تن تولید میشود که به دلیل وزن زیاد باید هم وزن خود را تحمل هم فشاری که روی ان وارد میشود را تحمل کند دریچـه های80 مخابـراتی با یک طوقه تولید میشود که سایز پشت تا پشت این دریـچه را به 100 میرساند دریچه های 80 مخابراتی به دو صورت طوقه فلزی و طوقه کامپوزیت تولید میشود .

به دلیل بالا و پایین شدن قیمت برای دریافت قیمت دقیق و بروز با ما در تماس باشید
021-66207661 / 021-66207652…………………091208334186

مزایای استفاده از دریچه منهول مخابراتی

  1. دریچـه های منهول مخابراتی عمری طولانی تا حدود 60 سال دارند
  2. قیمت بسیار مناسب در برابر دیگر دریچه های منهول
  3. مقاومت بسیار بالا در برابر فشار های بالا
  4. مقاوم در برابر اتش و حرارت
  5. مقاوم در برابر خوردگی و اسید ها

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره های ما در تماس باشید و یا ما را در صفحه های اجتماعی دنبال کنید :

اینستاگرام : loolehcenter

برچسب ها (tag) : دریـچه منهول مخابراتی . لیست قیمت دریچه منهول مخـابراتی . فروش دریـچه منهول مخابراتی . فروش و لیست قیمت دریچه منهـول مخابراتی

برچسب ها
{ "@context" : "http://schema.org", "@type" : "Person", "name" : "loolehcenter", "url" : "http://loolehcenter.ir", "sameAs" : [ "http://instagram.com/abyaransanat" ] } 09127066166 کارشناس