2021/03/08 بدون نظر دریچه منهول

دریچه منهول در مشهد

دریچه های منهول به دلیل لزوم بسیار بالا در استفاده در تمامی شهر های ایران و تمامی شهر های جهان از ان استفاده میشود چرا باید از دریچه های منهول استفاده کرد ؟ دریـچه های منهول پوششی است که بر روی منهول ها و چاه ها قرار میگیرد و باعث میشود که چیزی در داخل چاه های سقوط نکند و همچنین از اموال و جان مردم نیز محافظت میکند تصور کنید چاه های خیابان در نداشت تصور کنید که چند ماشین و یا موتور داخل این چاه ها سقوط میکرد و باعث حادثه شدن میشود .دریچه های منهول کاربرد دیگری ندارد و تماما برای انجام این کار ساخته شده است .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز لطفا با شماره های ما در تماس باشید
021-66207661 / 021-66207652…………………091208334186

دریچه منهول مشهد

دریچته های مـنهول باید طوری طراحی شوند که که در تمامی مناطق قابل استفاده باشد یعنی هم در مکان های سرد و هم در مکان های گرم نیز استفاده شود تمامی دریچه های منهول ساخته شده اماکن استفاده از ان در تمامی شهر ها هست اما در برخی مناطق برای مثال کارخانه های پتروشیمی که به دریچه ها حرارت وارد میشود نمیشود از دریچه های پلیمری و یا پلی اتیلن استفاده کر.

دریچه منهول در مشهد

دریچه منهول پلی اتیلن و پلاستیکی

یکی از سبک ترین دریچه های منهول موجود در بازار است این دریچه با وزن پایینی که دارد امکان تحمل فشار بالا نیز داراست. این دریچه شکلی مانند پلاستیک دارند اما با ترکیب مواد اولیه PE این دریچه ها تولید شده اند. همان ترکیبی که برای تولید لوله های پلی اتیلنHPDE استفاده میشود.

کلاس های دریچه منهول به 3 دسته تقسیم میشوند که عبارتند از :
کلاسb125: این نوع دریچه به دریچه های پیاده رویی مشهور است.
کلاس c250: این نو دریچه به دریچه های ترافیکی معروف هستند.
کلاس d400 این نوع دریچه به دریچه های ترافیکی 40 تن مشهور هستند

برچسب ها (tag)

دریچه منـهول مشهد . دریچه منهول در مـشهد . فروش دریـچه منهول در مشهد . لیست قیمت دریچه مـنهول در مشهد . لیست قیمت دریـچه منهول مشهد . تولید و فروش انواع دریچه منهول در مـشهد . تولید و فروش دریچه منهـول در مشهد .دریچه منهول . قیمت دریچـه منهول در مشهد . قیمت دریچه منهـول مشهد

برچسب ها
{ "@context" : "http://schema.org", "@type" : "Person", "name" : "loolehcenter", "url" : "http://loolehcenter.ir", "sameAs" : [ "http://instagram.com/abyaransanat" ] } 09127066166 کارشناس