2018/07/18 1 نظر شیرفلکه

شیر صافی چدنی یکی از پرکاربرد ترین نوع شیرآلات صنعتی مورد مصرف در صنایع نفت و گاز پتروشیمی می باشد . همان طور که از نام این شیر پیدا است جهت فیلتر کردن انواع سیالات با کمترین افت فشار می باشد . شیر صافی در جنس های گوناگون تولید می شود که برنجی ، چدنـی و… می باشد .

شیر صافی چدنی یک نوع شیر صافی است که از جنس چـدن تولید می‌شود. این نوع شیر صـافی از چدن گرافیتی یا چدن سفید ساخته می‌شود و به عنوان یک قطعه اتصالی در سیستم‌های لوله‌کشی استفاده می‌شود.

شیر صافـی چدنی یک نوع شیـر صافـی است که از جنس چـدن تولید می‌شود. این نوع شیـر صافی از چدن گرافیتی یا چدن سفید ساخته می‌شود و به عنوان یک قطعه اتصالی در سیستم‌های لوله‌کشی استفاده می‌شود.

شیر صافی چدنی دارای بدنه مستحکم و مقاوم در برابر فشار و ضربه است. این نوع شیر صافی معمولاً برای استفاده در سیستم‌های آب، فاضلاب، گاز و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی و ساختار شیـر صافی چدنی بستگی به استانداردها و نیازهای مشتریان دارد.

شیر صافی چدنی می‌تواند به صورت درونی یا بیرونی قرار گیرد و با مکانیزم‌های مختلفی مانند گشتاوری، دستی، برقی و هیدرولیک کنترل شود. از این شیرها برای کنترل جریان مایعات، قطع و وصل جریان، فیلتراسیون و حفاظت از تجهیزات در برابر ذرات جامد استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از شیـر صافی چدنی

مزایای استفاده از شیر صافی چدنی شامل مقاومت بالا در برابر خوردگی، طول عمر طولانی، قابلیت تحمل فشار بالا و قابلیت اتصال به سیستم‌های لوله‌کشی با قطرهای مختلف می‌باشد.

شیر صافی چـدنی دارای بدنه مستحکم و مقاوم در برابر فشار و ضربه است. این نوع شیر صافی معمولاً برای استفاده در سیستم‌های آب، فاضلاب، گاز و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی و ساختار شیـر صافی چدنی بستگی به استانداردها و نیازهای مشتریان دارد.

مزایای استفاده از شیر صافی چدنی شامل مقاومت بالا در برابر خوردگی، طول عمر طولانی، قابلیت تحمل فشار بالا و قابلیت اتصال به سیستم‌های لوله‌کشی با قطرهای مختلف می‌باشد.

جهت تماس با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. . .
0912-8834186. . . . . . . . . 0912-7066166/ 021-66144527. . . . . . . . . 021-66145209

شیر صافی چدنی که در فشار های کاری 10 بار تولید می شود ، شیـر صافی های چدنـی برا فشار های کاری بالاتر ر از چدن داکتیل تولید می کنند که می توان در فشار های کاری 16 بار و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

جنس فیلتر:

توری به کار رفته در شیر صافی ها بسته به نوع کاربردی و درخواست مشتری از جنس استیل و یا گالوانیزه می باشد .

زیر مجموعه شیر صافی:

شیر صافی گاز : این نوع شیر صافی ها معمولا از جنس المنیوم می باشند و کار

برچسب ها
1 نظر
  1. Pingback: شیرکشویی - لوله سنتر

Comments are closed.

{ "@context" : "http://schema.org", "@type" : "Person", "name" : "loolehcenter", "url" : "http://loolehcenter.ir", "sameAs" : [ "http://instagram.com/abyaransanat" ] } 09127066166 کارشناس