2020/12/06 بدون نظر دریچه منهول

دریچه منهول لولادار

دریچه منهول لولادار (Louver Damper) یک نوع دریـچه است که در سیستم‌های تهویه و تهویه مطبوع استفاده می‌شود که معمولاً از جنس فولاد ساخته شده و شامل یک سری لوله‌های کوچک با مقطع منـهول است. این لوله‌ها به طور عمودی قرار گرفته‌اند و می‌توانند با دوران یا تنظیم زاویه آنها، مقدار جریان هوا را تنظیم کنند. عملکرد این دریچه‌ها بر اساس اصل منهول و ایجاد مقاومت برای جریان هوا است.

در سیستم‌های تهویه و تهویه مطبوع، دریچه منهول لولادار برای کنترل جریان هوا، تنظیم دما و توزیع هوا در اتاق‌ها استفاده می‌شود. با تغییر زاویه لوله‌های منهول، میزان هوای وارده و خروجی از دریچه کنترل می‌شود و تنظیم دما و تهویه مناسب را فراهم می‌کند.

از مزایای دریچـه منهـول لولـادار می‌توان به کنترل دقیق جریان هوا، قابلیت تنظیم زاویه لوله‌ها و همچنین قدرت مقاومت در برابر فشار هوا اشاره کرد. همچنین، نصب و استفاده از این دریچه‌ها نسبتاً آسان است.

در مورد دریچه های منهول لولادار باید گفت که این دریچـه ها در نوع های مختلفی تولید میشوند

دریچه ها منهول لولادار هم از لحاظ جنس و هم از لحاظ ساختار به شکل های مختلفی تولید می شوند

برای دریچه های مـنهول لولادار باید گفت که می شود تمامی دریچـه های مـنهول را به صورت لولا دار تولید کرد

برای مثال دریچه منهول کامپوزیتی لولا دار . قابل توجه باشد این دریچه های معمولا در سایز های پایین تولید میشود زیرا دریچه های سایز بالا امکان استفاده از لولا را ندارند .

جهت تماس با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. . .
0912-8834186. . . . . . . . . 0912-7066166/ 021-66144527. . . . . . . . . 021-66145209

امروزه به دلیل پایین بردن هزینه های تولید و پایین تر بردن قیمت دریچه ها به جای لولا از پیچ های دریچه استفاده میکنند این پیچ ها به طوقه پیچ میشوند و بعد از باز کردن این پیچ میتوان درب انها را برداشت و به داخل منهول ها یا چاه رفت

برچسب ها
{ "@context" : "http://schema.org", "@type" : "Person", "name" : "loolehcenter", "url" : "http://loolehcenter.ir", "sameAs" : [ "http://instagram.com/abyaransanat" ] } 09127066166 کارشناس