2020/12/12 بدون نظر لوله گالوانیزه

فلنچ اسلیپون (Slip-On Flange) یک نوع فلنج است که برای اتصال دو لوله یا قطعه لوله‌ای به هم استفاده می‌شود. این نوع فلنج به نام “اسلیپون” شناخته می‌شود زیرا روش اتصال آن بر اساس لغزش لوله درون فلنج است.

فـلنچ اسلیـپون دارای یک لبه مرفقی (Hub) است که به طور مستقیم بر روی پایان لوله قرار می‌گیرد. در این نوع فلنـچ، لوله درون لبه مرفقی قرار گرفته و با استفاده از پیچ و مهره به فلنـچ متصل می‌شود. اتصال بین لوله و فـلنچ با استفاده از پیچ و مهره در اطراف فلـنچ تنگ می‌شود و این اتصال دارای حرکت آزاد میان لوله و فلنج است.

از فلـنچ های اسلیپـون برای اتصال لوله‌ها در سیستم‌های لوله‌کشی و انتقال مایعات و گازها استفاده می‌شود. این نوع فلنچها به دلیل سادگی نصب و جداکردن، عدم نیاز به جوشکاری و هزینه کمتر، محبوبیت زیادی دارند. همچنین، فلنج‌های اسلیپ-آن امکان تعویض و تعمیر آسان برای لوله‌ها را فراهم می‌کنند.

در هنگام استفاده از فلنچ اسلیپـون، باید مطمئن شوید که مهره‌ها و پیچ‌ها به درستی تنظیم و فشاردهی شده‌اند تا اتصال محکم و بدون نشتی فراهم شود. همچنین، برای هر نوع استفاده از فلنج، استانداردها و مقررات مربوطه را رعایت کنید و از انتخاب مواد مناسب و ابعاد صحیح برای نیازهای خود اطمینان حاصل کنید.

فلنچ ها از دسته های اتصالات فلنچ های اسلیپون لوله های فولادی و مانیسمان هستند

برای اتصال لوله ها به یکدیگر ساخته شده اند لازم به ذکر است که از فلنچ ها

در برخی مواقع برای لوله های پلی اتیلن نیز استفاد میشود .

جهت تماس با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. . .
0912-8834186. . . . . . . . . 0912-7066166/ 021-66144527. . . . . . . . . 021-66145209

قیمت فلنـچ اسلیپون, لیست انواع فلنچ اسلیپون, تولید و فروش فلنچ اسلیپون, انواع فلنچ اسلیپون

برچسب ها
{ "@context" : "http://schema.org", "@type" : "Person", "name" : "loolehcenter", "url" : "http://loolehcenter.ir", "sameAs" : [ "http://instagram.com/abyaransanat" ] } 09127066166 کارشناس