2020/02/05 بدون نظر دریچه منهول نانوکامپوزیت

دریچه منهول چیست؟

دریچه های منهول نانوکامپوزیت پوشش هایی هستند که بر روی منهول ها قرار می گیرند به همین دلیل است که به ان دریچه منهول میگویند.

دریـچه های منهول نانوکامپوزیت به صورت مربعی و مستطیل و دایره ای تولید می شود دریچه های دایره ای از بیشترین دریچه های تولید شده است دریچه منهول دایره ای کاربرد بیشتری نسبت به دیگر دریچه ها با شکل های دیگر دارد.

برای دریافت قیمت های بروز و کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما در تماس باشید ...
021-66207661 / 021-66207652…………………091208334186

انواع دریچه منهول

_ مزای استفاده از دریچه منهول های کامپوزیت :

_ هزینه پایین و به صرفه بودن

_ ضدسرقت بودن این دریچه اها به سرقت نرفتن دریچه ها

_ وزن سنگین و مقاومت بالا

_ غیر قابل بازیافت بودن

کدام دریچه برای خرید مناسب است؟

امروزه دریچه های کامپوزیت از شهرت زیادی برخوردار هستند این به دلیل ویژگی هایی است که این دریچه دارد .

امروزه دریجه های نانو کامپوزیت در سایز های مختلف تولید میشود و فشاری تا 60 تن را به راحتی تحمل میکند.

البته این دریجه ها در فشار های بالاتر نیز تولید ممیشود . این دریچه ها به دریچه های ضد سرقت نیز معروف است این دریچه اصلا به سرقت نمیروند زیرا ارزشی برای بازیافت ندارد حتما الان با هخودتان میگویید دریچه ای که ارزش بازیافت ندارد اصلا به درد استفاده نمیخورد این یک فکر کاملا اشتباه است زیرا این دریچه ها از موادی همچین بتن سیمان رزین کامپوزیت و …. ساخته میشود که ترکیب این مواد باعث میشود که دریچه ای بسیار مقاوم تولید شود .

این دریچه از وزن نسبتا بالایی برخوردار است ولی قیمت مناسب این دریچه باعث میشود این عیب به چشم نیاید دریچه های کامپوزیت قابلیت این را دارد که نام تجاری بر روی ان ثبت شود یعنی میشود نام را روی ان حک کرد ودر رنگ های مختلف ان را تولید کرد .

عمر دریچه های منهول بالا میباشد با خرید این دریچه ها دیگر نیازی به هزینه های اضافی و بالای تعمیر یا تعویض ان ندارید.

دریچه های گرد دایره ای بهتر است یا مربی ؟

دریچه گرد نسبت به دریچه های مربعی راحت تر جابه جا میشوند یعنی میشود ان را راحت تر حمل کرد شاید این سوال برای شما پیش اید که مگه این دریچه ها چقدر وزن دارد این دریچه ها تا سایز های بزرگ تولید میشود و ممکن است وزن ان تا 70 یا 80 کیلو برسد همین کار را سخت میکند برای جابه جایی ان دریچه های منهول از امنیت بیشتری روی منهول برخوردار است در مواقعی دیده شده که دریچه های مربعی به داخل منهول ها سقوط کرده ولی دریچه های منهول دایره ای به هیچ وجه داخل منهول ها سقوط نمیکنند .

شرکت لوله سنتر اماده پاسخگویی به صورت 24 ساعت به مشتری های عزیز میباشد برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید .
02166144527 / 02166145209
شماره های همراه و پشتیبانی
09128334186 / 09127066166

برچسب ها: چدن، لوله چدنی، دریچه چدنی، درب منهول، قطعات چدنی، شیرآلات چدنی ، اتصالات گاز چدنی، اتصالات آب چدنی، اتصالات کشاورزی چدنی، اتصالات ساختمانی چدنی

برچسب ها
{ "@context" : "http://schema.org", "@type" : "Person", "name" : "loolehcenter", "url" : "http://loolehcenter.ir", "sameAs" : [ "http://instagram.com/abyaransanat" ] } 09127066166 کارشناس