2021/02/20 4 نظرات اتصالات مانیسمان, لوله فلزی, لوله مانیسمان

لوله های مانیسمان در تمامی شهر های ایران کاربرد های چشم گیری دارند

این لوله ها نه تنها در ایران بلکه در تمامی شهر های دنیا در حال استفاده است .

لوله های مانیسمان نوع های مختلفی دارد که یکی از پر کاربرد ترین نوع های این لوله لوله های رده 40 است .

لوله های مانیسمان در دو نوع سبک و سنگین تولید میشود که این لوله ها از نظر ساختار و وزن با یکدیگر متفاوت است . برای مثال لوله های مانیسمان سنگین سایز 2 اینچ 5 ATM فشار را تحمل میکند و لوله های سبک 25ATM فشار را تحمل میکند .

جهت ارتباط با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. . .
0912-8334186 . . . . . . . 0912-7066166 / 021-66144527 . . . . . . . . .021-66145209

مانیسمان به صورت شاخه های 6 متری و 12 متری تولید میشود لوله های فلزی و لوله های مانیسمان به صورت قالبی تولید میشود و بدون هیچگونه درز و ترکی میباشد لوله هایی که دارای درز و یا ترک میباشدلوله های درز دار میشود که به ان لوله های درز دار میگویند برخی از لوله ها با شیوه های گوناگون درز ان ها مخفی میشود که به ان لوله های درز مخفی میگویند

لوله درز مخفی

لوله مانیسمان در تبریز کابرد های متفاوتی دارد یکی از مهم ترین کاربرد های لوله های مانیسمان استفاده در مصارف ابرسانی است لوله های مانیسمان بدون درز و جوش هستند لوله های درز مخفی با روش های متفاوت درز های ان مخفی شده است به همین دلیل به این لوله ها لوله های درز مخفی میگویند. چگونه میشود لوله درز مخفی را از لوله های مانیسمان تشخیص داد ؟

ازمایشگاه هایی وجود دارد که میشود لوله های مانیسمان را در انجا ازمایش کرد تا از صحت لوله ها اطمینان حاصل کرد این ازمایشگاه ها با انجام تست ازمایش بر روی لوله ها کمک میکند که لوله های مانیسمان از لوله های درز مخفی تفکیک شود .

برچسب ها (TAG) : لوله مانیسمان و لوله فلزی در تبریز . فروش لوله و اتصالات مانیسمان در تبریز . لوله فلزی در تبریز . لیست قیمت لوله مانیسمان در تبریز . فروش لوله مانیسمان در تبریز .

برچسب ها
{ "@context" : "http://schema.org", "@type" : "Person", "name" : "loolehcenter", "url" : "http://loolehcenter.ir", "sameAs" : [ "http://instagram.com/abyaransanat" ] } 09127066166 کارشناس